چشمــانت را ببند...
دل نوشــ ــتــ ــ ـه هــ ــآی پــــسرکــــــ تنهـــــــآ
دل نوشــ ــتــ ــ ـه هــ ــآی پــــسرکــــــ تنهـــــــآ
چشمــانت را ببند...

گفت: چـشمانت را ببند و کلمه ای در جوابم بگو...

عــشــق:

گفتم: فدای تــو

مهربـانی:

گفتم: برای تــو

صداقـت:

گفتم: پیش روی تــو

مـــــــن:

گفتم: فدا و پیش رو و برای او

گفت: یعنی چه؟

گفتم: یعنی میدانم که راهت به کجاست!!!

خیلی وقت است که میدانم و دم نمیزنم...



موضوعات: متن های... , ,
[ دو شنبه 19 مرداد 1394 ] [ 17:38 ] [ سعید ] [ بازدید : 265 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
همایون 13:48 - 1394/5/20/2
بسیار پر احساس و جالب
تشکر

پاسخ: خیلی ممنون عزیز دل، امیدوارم بازم بهم سر بزنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







LastPosts
قـــلآده.... (1394/05/19 )
آخرین کلام (1394/05/19 )